Zelena pobarvana pravljica

Tista velikanska torba

“… Sodnik Krtek je nepretrgoma piskal na piščalko, a je zaradi rjovenja ni slišal nihče. Trenerja sta razburjena mahala z rokami. Na igrišču je nastala prava zmeda! Tisti medved, ki je posekal gozd, je prevrnil medveda, ki je valil gosja jajca; mačke so lovile miši; kužki pa so glasno lajali in lovili mačke. Pujski so se skrili za gol, putke pa so divje tekale naokoli, glasno kokodajsale in se zaletavale druga v drugo.

Mali Timi pa je na VEEES glas zajokal … “

Primer aktivnosti iz Priročnika za mentorje

“Vsak otrok poriše svojo papirnato vrečko. Uporabljajo barve, ki jih strašijo in jim vzbujajo neprijetne občutke. To so že povedali in doživeli v uvodni vaji. Gotovo se bodo odločili za temne barve. Na vrečkah jim pomagajte izrezati odprtine za oči, nos in usta, saj bodo vrečke spremenili v pošastne maske, ki si jih bodo dali na glavo. Z neprijetnimi barvami pobarvan list papirja pa uporabijo za lase , zobe in druge dodatke, ki jih njihova pošast ima. Vse te dodatke prilepijo na vrečko-masko.”

Ta program s spodbujanjem prijazne komunikacije, otrokovega izražanja ob različnih ustvarjalnih in učnih aktivnostih, z upoštevanjem drugih ljudi, prinaša otrokom in odraslim védenje in izkušnje, da skupno delo, strpnost in »fair play« prinašajo vsem vključenim veselje in uspeh.

Zgodba pripoveduje o mami, ki pelje svojega sina Roka skupaj z mlajšim Timom na zadnjo nogometno tekmo v sezoni. Spopadli se bosta ekipi modrih in rumenih igralcev. Igra pa se po prvem golu spremeni v zmedo, ki jo povzročijo gledalci s svojim vpitjem in rjovenjem. Nogometno igrišče se spremeni skorajda v bojišče, na katerem se igralci srečajo z različnimi občutji strahu, jeze, vznemirjenja,  kjer se tudi prijatelji spremenijo v nasprotnike. In kdo reši poloma to nogometno srečanje?

Mama, seveda, s svojo velikansko zeleno torbo, ki jo ima ves čas pri sebi. Kaj pa se skriva v tej torbi? Zaključek te zgodbe je presenečenje tako za odrasle kot za otroke.

Zelena pobarvana pravljica in njene delavnice skozi ustvarjalne igre in gibalno-športne aktivnosti pripomorejo, da otroci:

  • osvajajo osnovne elemente emocionalne in socialne inteligentnosti,
  • osvajajo komunikacijske spretnosti, tako neverbalne kot verbalne,
  • razvijajo predbralne sposobnosti in domišljijo,
  • urijo načine učenja (vizualni, slušni in kinestetični tip),
  • se učijo tehnik umirjanja,
  • se učijo tehnik premagovanja stresa in negativnih emocij,
  • se učijo strpnosti in fairplaya ter
  • spodbujajo ustvarjalnost,
  • osvajajo pravila in dogovore,
  • se zabavno učijo.

Zelena pobarvana pravljica je samostojna pravljica, primerna za delo z otroki v vrtcih in šoli (1. triada). Priporočamo jo kot nadaljevalni program tistim, ki so se že spoznali z načinom dela po programu Knjigobube s pomočjo Mavrične pobarvane pravljice.

Naročilo

2 comments on “Zelena pobarvana pravljica
  1. Romana says:

    Pozdravljeni.
    V lanskem šolskem letu smo naročili Zeleno pobarvano pravljico. Izpolnjevali smo jo dve leti.
    Sedaj pa nas zanima, ali lahko dobimo priznanja za opravljeno delo.

    Sodelovalo je 24 otrok.

    Za odgovor se vam lepo zahvaljujem.

    Romana Obranovič

    romana.obranovic@gmail.com
    041 362 795

    • admin says:

      Seveda. Sporočite podatke otrok na info [afna] knjigobube.si.
      (SE opravičujemo za zelooo doooolgočasen odgovor).

Pusti odziv